Cap tractor Renault Premium 460 Premium 460DXi FULL-SPOILER RETARDER EU5









































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



- Roof spoiler
- Side skirts
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Price: On request
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Странични престилки
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Dachspoiler
- Schlafkabine
- Sideskirts
- Standheizung
= Anmerkungen =
RENAULT PREMIUM 460DXI
Sattelzugmaschine
4x2
Differentialsperre
vorn blattgefedert - hinten luftgefedert
Automatikgetriebe
Retarder
Euro 5
zGG 18.000kg - Eigengewicht 6.775kg - zul Zuggesamtgewicht 44.000kg
Total-Länge LKW 5.84m
Reifen 40%
Radstand 3.70
2x Tank (400L + 400L)
Sonnenblende
Spoiler
Vollverkleidung
Klima
Standheizung
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
Schlafkabine mit 1 Schlafplatz
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Πλευρικές ποδιές
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Faldones laterales
- Spoiler para el techo
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Sivuhelmat
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Jupes latérales
- Spoiler de toit
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Járműfűtés
- Oldalsó védőlemezek
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Cabină de dormit
- Fuste laterale
- Spoiler pavilion
- Încălzitor vehicul
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
RENAULT PREMIUM 460DXi
anno 08/2010
km 1.015.560
trattore stradale per semirimorchio
4x2
bloccaggio differenziale
anteriore balestrato - posteriore pneumatico
cambio automatico
Retarder
Euro 5
PTT 18.000kg - tara 6.775kg - peso complessivo 44.000kg
lunghezza totale del veicolo 5.84m
gomme 40%
passo 3.70m
2x serbatoi (400L + 400L)
visiera parasole
spoiler
minigonne
aria condizionata
riscaldamento ausiliare
specchi e cristalli elettrici
cabina letto con 1 posto letto
ABS
- Dakspoiler
- Sideskirts
- Slaapcabine
- Standkachel
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Prijs: Op aanvraag
- Sideskjermplate
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Spoilery boczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Saias laterais
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Обтекатели шасси
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Kúrenie
- Postranné zásterky
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Kupévärmare
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yan etekler