Cap tractor Renault Midlum Renault Midlum












































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul






Blattfeder vorn/Luftfeder hinten
km-Stand 515.500 km
fahr gut. Der Kabineneingang bedarf einiger Aufmerksamkeit.
betrifft den Margenverkauf.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Maximale Vorderachslast: 3400 kg
Maximale Hinterachslast: 6400 kg
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer nicht abzugsfähig (Margenregelung)
Wenden Sie sich an Willem de Jonge oder Willem de jonge, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 3400 kg
Maks. bagakselbelastning: 6400 kg
moms/margin: Moms ikke-fradragsberettiget (marginordning)
Leaf spring front/air spring rear
km reading 515,500 km
drives well. cabin entry needs some attention.
concerns margin sale.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Max. front axle load: 3400 kg
Max. rear axle load: 6400 kg
VAT/margin: VAT not deductable (margin scheme)
Please contact Willem de Jonge or Willem de jonge for more information
Carga máxima del eje delantero: 3400 kg
Carga máxima del eje trasero: 6400 kg
IVA/margen: IVA no deducible (margen)
Ressort à lames avant/ressort pneumatique arrière
kilométrage relevé 515 500 km
conduis bien. l'entrée de la cabine nécessite une certaine attention.
concerne les ventes sur marge.
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Charge max. sur essieu avant: 3400 kg
Charge max. sur essieu arrière: 6400 kg
TVA/marge: TVA non déductible (régime de la marge bénéficiaire)
Blad/lucht geveerd
km stand 515.500 km
rijd goed. cabine instap behoefd wat aandacht.
betreft marge verkoop.
= Bedrijfsinformatie =
Holland Trading B.V., een bloeiend internationaal opererende onderneming in gebruikt materieel; voornamelijk vrachtwagens, boormachines en aggregaten. Opgekocht in Nederland en vervolgens afgezet in Afrika, Oost-Europa en het Midden Oosten.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Max. aslast voor: 3400 kg
Max. aslast achter: 6400 kg
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Neem voor meer informatie contact op met Willem de Jonge of Willem de jonge
Maks. nośność osi przedniej: 3400 kg
Maks. nośność osi tylnej: 6400 kg
VAT/marża: Brak możliwości odliczenia podatku VAT (procedura marży)
Carga máx. do eixo dianteiro: 3400 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 6400 kg
IVA/margem: IVA não deduzível (regime de margem)
Макс. нагрузка на переднюю ось: 3400 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 6400 kg
НДС/маржа: Без вычета НДС (схема маржи)
Max. axellast för: 3400 kg
Max. axellast bak: 6400 kg
Moms/marginal: Ej avdragsgill moms för företagare (marginalskattesystemet)