Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE

PDF
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 1 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 2 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 3 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 4 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 5 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 6 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 7 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 8 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 9 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 10 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 11 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 12 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 13 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 14 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 15 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 16 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 17 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 18 - Autoline
Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE | Imagine 19 - Autoline
Vă interesează anunțul?
1/19
PDF
€ 21950
Preţ net
Luați legătura cu vânzătorul
Marca: MAN
Anul: 2018-05
Prima înmatriculare: 2018-05-04
Kilometraj: 822591 km
Capacitatea de încărcare: 16900 kg
Greutate proprie: 9100 kg
Greutate cu încărcătura: 26000 kg
Locul de amplasare: Țările de Jos Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numărul ID din stocul vânzătorului: MA104210
Data publicării: mai mult de o lună
Descriere
Rezervor de combustibil: 2 unit.
Motor
Forţă: 420 c.p. (309 kW)
Combustibil: diesel
Volum: 12419 cm³
Euro: Euro 6
Cutie de viteze
Tip: automat
Axe
Număr de axe: 3
Formula roţilor: 6x2
Bară de suspensie: pneumo/pneumo
Roţi duble
Primul ax: 385/65R22.5, frâne - cu discuri
Al doilea ax: 315/70R22.5, frâne - cu discuri
Al treilea ax: 385/55R22.5, frâne - cu discuri
Frâne
ABS
Frînă de motor
Interior și confort
Cruiz control
Frigider
Oglinzi cu reglaj electric
Spoileruri
Parasolar
Cabină
Cuşetă de dormit
Opțiuni suplimentare
Aer conditionat
Sisteme de încălzire
Elevator geamuri electric
Multimedia
Autoradio: CD
Funcții de siguranță
Inchidere centralizată
Limitator de viteză
Blocare diferenţialului
Optică
Faruri anticeaţă
Completare adăugătoare
Rezervor AdBlue
Stare
Stare: second hand
Informaţie suplimentară
Culoare: alb

Informaţie suplimentară — Cap tractor MAN TGX 26.500 6X2 - EURO 6 + LIFTING AXLE

Română
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Navigation system
- Remote central locking
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spoilers
- Spotlights
- Vehicle heater

= Remarks =

VIDEO AVAILABLE

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 8500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70R22.5; Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/55R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Bodové reflektory
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Luftfederung
- Lufthorn
- Navigationssystem
- Schlafkabine
- Standheizung

= Anmerkungen =

VIDEO AVAILABLE

= Weitere Informationen =

Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 8500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70R22.5; Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/55R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Navigationssystem
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 8500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/55R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα πλοήγησης
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo centralizado a distancia
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Luces brillantes
- Sistema de navegacion
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Comentarios =

VIDEO AVAILABLE

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 8500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/55R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Suspension pneumatique
- Système de navigation
- Verrouillage centralisé à distance

= Remarques =

VIDEO AVAILABLE

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/55R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
- Aluminijski spremnik goriva
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Navigacijski sustav
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Távirányításos központi zár
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
- Avvisatore acustico pneumatico
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Navigatiesysteem
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zendapparatuur

= Bijzonderheden =

VIDEO AVAILABLE

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 8500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70R22.5; Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/55R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Drivstofftank i aluminium
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/55R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 8500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Система навигации
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70R22.5; Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/55R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Navigationssystem
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 8500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70R22.5; Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/55R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Navigasyon sistemi
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Uzaktan merkezi kilitleme
Important
Această ofertă are caracter orientativ. Informaţiile exacte trebuie solicitate vânzătorului.
Recomandări pentru achiziționare
Sugestii privind securitatea
Verificarea vânzătorului

Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.

Verificarea prețului

Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.

Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare

Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.

Plată în avans îndoielnică

Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.

Variantele acestui tip de înșelăciune pot include:
  • Transferul plății anticipate pe card
  • Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
  • Transfer în contul ”curatorului”
  • O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
  • Transferul în contul societății cu un nume asemănător
  • Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
  • Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
  • Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Ați întâlnit o înșelăciune?
Vă rugăm să ne anunțați
Sugestii privind securitatea
PDF
Vindeți utilaje sau vehicule?
Faceți-o cu noi!
Anunțuri asemănătoare
€ 17950 Net
2018
708594 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 17628 kg Formula roţilor 6x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 20750 Net
2018
718886 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 25950 Net
2017
603825 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 16250 kg Formula roţilor 6x4 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 20000 Net
2018
1031006 km
Forţă 540 c.p. (397 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 10200 kg Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Susteren
Stedefra
13 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 18750 Net
2018
510270 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 19750 Net
2018
473745 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 22950 Net
2018
793513 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 11299 kg Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, Vuren
Luați legătura cu vânzătorul
€ 19900 Net
2019
518801 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie pneumo/pneumo
Țările de Jos, Apeldoorn
MAN TOPUSED B.V.
19 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 22600 Net
2019
551742 km
Forţă 500 c.p. (368 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 20750 Net
2019
620175 km
Forţă 499 c.p. (367 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2
Țările de Jos, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 20000 Net
2018
949714 km
Forţă 460 c.p. (338 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Susteren
Stedefra
13 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 13900 Net
2018
704700 km
Forţă 420 c.p. (309 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Formula roţilor 4x2 Bară de suspensie resort/pneumo
Țările de Jos, Ede
JB Trading bv
11 ani pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul
€ 21900 Net
2017
677075 km
Forţă 420 c.p. (309 kW) Euro Euro 6 Combustibil diesel Capacitate de încărcare 12854 kg Formula roţilor 4x4
Țările de Jos, Tilburg
Bedrijfswagens Tilburg
1 an pe Autoline
Luați legătura cu vânzătorul