Cap tractor IVECO Stralis 460 NP/ LNG













Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul

















- (Roof) spoiler
- Air horn
- Climate Control
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Fire extinguisher
- Keys
- Mudguard covers drive shaft
- On-board tools
- Parking heater Diese
- Sleeping cabin
- Spotlights
- Xenon lighting
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: 88-VV-10
Transmission
Transmission: iveco zf, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/70x22,5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 50%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
- Ксенонови фарове
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Ovládání klimatizace
- Palubní nástroje
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchová houkačka
- Xenon
- (Dach-)Spoiler
- Anzahl der Schlüssel
- Bordwerkzeuge
- Climate control
- Feuerlöscher
- Kotflügel deckt die Antriebswelle ab
- Liegeplatz
- Lufthupe
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Standheizung Diesel
- Tacho digital
- Verstrahler
- Xenon Beleuchtung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: 88-VV-10
Getriebe
Getriebe: iveco zf, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70x22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 50%; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
- Klimaanlæg
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
- Værktøjer ombord
- Xenon-lygter
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Registreringsnummer: 88-VV-10
Transmission
Transmission: iveco zf, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70x22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 50%; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φωτισμός Xenon
- Bocina de aire
- Cabina litera
- Climatizador
- Instrumentos de a bordo
- Luces de xénon
- Reflectores
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: 88-VV-10
Transmisión
Transmisión: iveco zf, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70x22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
- Kiinteät työkalut
- Kohdevalot
- Ksenon-valot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Äänimerkki
- Cabine couchette
- Climate control
- Corne à air
- Outils de bord
- Phares longue portée
- Phares xénon
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: 88-VV-10
Transmission
Transmission: iveco zf, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70x22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 50%; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Ugrađeni alati
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Xenon
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Iluminare cu xenon
- Instrumente la bord
- Proiectoare
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari allo xeno
- Fari di profondità
- Quadro di comando climatizzatore
- Sleeper Cab
- (Dak) Spoiler
- Aantal sleutels
- Boordgereedschap
- Brandblusser
- Climate Control
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Luchthoorn
- Slaapcabine
- Spatbord kappen trekas
- Standkachel Diesel
- Tacho Digitaal
- Verstralers
- Xenon verlichting
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: 88-VV-10
Transmissie
Transmissie: iveco zf, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70x22,5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
- Klimaanlegg
- Lufthorn
- Spotlights
- Verktøy om bord
- Xenon-lys
- HVAC
- Kabina sypialna
- Oświetlenie ksenonowe
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zestaw kluczy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: 88-VV-10
Skrzynia biegów
Pędnia: iveco zf, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70x22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Ferramentas integradas
- Holofotes
- Iluminação de xénon
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: 88-VV-10
Transmissão
Transmissão: iveco zf, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70x22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 50%; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
- Бортовые инструменты
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Ксеноновые фары
- Пневматический звуковой сигнал
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Регистрационный номер: 88-VV-10
Трансмиссия
Трансмиссия: iveco zf, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70x22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 50%; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Ovládanie klimatizácie
- Palubné prístroje
- Reflektory
- Vzduchová húkačka
- Xenónové svetlá
- Klimatanläggning
- Sovhytt
- Spotlights
- Tyfon
- Verktyg ombord
- Xenon-strålkastare
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: 88-VV-10
Transmission
Transmission: iveco zf, Automatisk
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70x22,5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 50%; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
- Havalı korna
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Xenon