Cap tractor DAF XF 480 FT LOW DECK 4X2










Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul




















- Inele laterale
- Spoiler plafon şi reglare
Alimentare electrică 24V
- Monitorizarea energiei bateriilor
Bară şi echipament de tracţiune
- Bară de protecţie a şasiului
- Cutie de depozitare pentru conectarea remorcii
Caroserii şi pregătirea pentru carosare
- Conector aplicare
- Semnale şi avertismente analogice pentru caroserie
Comunicaţii şi gestionarea condusului
- Antene
- Conector FMS universal
- Controlul prognozat al vitezei de croazieră
Exterior cabină
- Fascicul far
- Lumini auxiliare pe plafonul cabinei
- Oglindă pentru vedere frontală
- Suspensie cabină
- Încuietoare uşă
Interior cabină
- Centură de siguranţă
- Cuşetă superioară
- Dispozitive de deschidere geamuri
- Filtru de polen
- Perdele
- Protecţie a cuşetelor
- Scaun copilot
- Scaun şofer
- Scaun şofer cu cotieră
- Telecomandă ECAS
- Trapă în plafon şi control
- Volan
- Încălzitor cabină auxiliar
Livrare vehicul
- Omologarea de tip a întregului vehicul (WVTA)
Roţi şi anvelope
- Inele de protecţie roată
- Roţi
Service şi întreţinere
- Service ITS
Siguranţă şi securitate
- Controlul stabilităţii vehiculului (VSC)
- Sisteme antifurt
Sistem de frânare
- Controlul frânei de parcare
- Monitorizarea performanţei de frânare
Solicitare specială (POV)
- Solicitare specială (POV)
Transmisie
- Mod Eco
Şasiu
- Apărători de noroi spate
- Certificat direcţie
- Lumini spate
- Lumină de lucru spate
- Scut secundar faţă (FUP)
- Sistem anti-împroşcare
Stilul de condus: Normal
Poziţie EAS: Unitate EAS pe partea dreaptă, Low Deck
Ampatament/consolă spate: Ampatament de 3,80 m/consolă spate de 0,87 m
Pneu remorca 2 faţă: A doua remorcă fără pneuri faţă
Pregătire pentru pistol de suflat: Pregătire pentru pistol de suflat
Cuplaj (semi)remorcă: Prima remorcă fără cuplare
Oprirea motorului la ralanti: Oprirea motorului la ralanti, 5 minute
Deflectoare de aer de colţ color: Deflectoare aer lat. color: non Alb strălucitor
Punte spate: Spate: 11,50 t, suspensie pneumatică, SR1344
Tip şi poziţie admisie aer: Admisie de aer ridicată
Kit de telefon handsfree: Telefon camion
Cutia bateriei şi suportul roţii de rezervă: Cutie vert bat stânga, fără suport roată rezervă
Suprafaţă oglindă principală: Oglinzi principale convexe
Tip (semi-)remorcă: Semiremorcă
Asistent performanţă şofer: Driver Performance Assistant
Montură spoiler plafon: Deflector de aer de plafon slăbit
Zonă de funcţionare: Zonă de funcţionare în Germania
Indicaţie CO2: Indicaţie CO2: Da
Poziţia treptei pentru pasarelă: Treaptă pasarelă pe partea stângă
Lumini de zi: Faruri de zi cu LED-uri
Software cutie de viteze automată: Transport standard, versiune completă
Tip cursă: Distribuţie, peste 15 livrări
Parasolar extern: Parasolar extern verde translucid
Material rezervor de aer: Rezervor de aer din oţel
Rezervor de combustibil: Rezervor comb aluminiu 690+400 l, înălţ 580 mm
Număr de punţi faţă pentru remorcă: Prima remorcă fără punte faţă
Plafon înalt colorat: Plafon înalt colorat: non Alb strălucitor
Scară de aluminiu: Scară din aluminiu, 1 bucată
Sistem de direcţie: circuit 1 sistem de direcţie
Culoare capac treaptă inferioară, trepte cu aripă: Tr. infer. cul. cab., tr. cab. şi aripă gri
Culoarea tapiţeriei din interiorul cabinei: Tapiţerie interior cabină, culoare Dark Sand
Distribuţie cu multiple opriri: Fără distribuţie cu multiple opriri
Pneuri spate (semi)remorcă: Prima remorcă 385/65R22,5 pe puntea spate
punte (punţi) spate a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără punte(punţi) spate
Faruri: Faruri cu LED-uri cu spălător
Poziţia şi conţinutul rezervorului de AdBlue(R): Rezervor AdBlue (R) 90 l, apărătoare noroi stânga
Saltea cuşetă inferioară: Saltea cuşetă inferioară Xtra Comfort
Număr de punţi faţă pentru a 2-a remorcă: A doua remorcă fără punte(punţi) faţă
Număr de punţi spate pentru a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără punţi spate
Raport punte spate: Raport de transmisie la puntea spate 2,05
Poziţia eşapamentului: Ţeavă de eşapament orizontală, joasă
Pneuri spate a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără pneuri spate
Manşoane laterale în culori: Culoare manşoane laterale: culoare cabină
Colectare taxe: Pregătire pentru Maut
Culoare deflector de aer de plafon: Culoare cabină deflector de aer de plafon
Punte (punţi) spate (semi)remorcă: Prima remorcă punte(punţi) spate 9 tone
Masa totală combinată GCM în funcţie de transmisie: GCM max. în funcţie de transmisie 50000 kg clasa 3
Decoraţiune din interiorul cabinei: Decoraţiune neagră Delta interior cabină
Tapiţerie uşi: Feţe uşi: material ţesut moale
Setare limitator de viteză: Setare limitator de viteză la 85 km/h
Culoare panou faruri şi bară de protecţie: Panou faruri şi bară de protecţie: cul. cabinei
Punte (punţi) faţă a 2-a remorcă: A doua remorcă fără punte(punţi) faţă
Cuşetă inferioară: Cuşetă inferioară cu sertar de 65 litri
Număr de punţi spate pentru (semi)remorcă: Prima remorcă 3 punţi spate
Clasă aplicaţie: Grup de piaţă 0
Cerinţe OBD: OBD, Euro VI Etapa D
Aplicare: Transportul bunurilor voluminoase
Conectare electrică remorcă: Con. el. rem. 24V/15 pini, cabluri: 15 pini + EBS
Măsuri de siguranţă: Comutator principal manual
Culoare şasiu: C4P500GRY Şasiu de culoare gri
Profil vehicul: Cap tractor, semiremorcă
Înălţime de conducere pentru şasiu: O poziţie de înălţime de conducere, înălţime std
Dimensiune semicuplă (KA): Dimensiune semicuplă 670 mm (KA)
Segment de afaceri: Distanţe mari
Echipamente auxiliare cabină: Admisie aer, mâner şi carcase oglinzi negre
Alimentarea electrică a accesoriilor: Sursă de alimentare accesorii: standard + 2x 40 A
Punte (punţi) faţă remorcă: Prima remorcă fără punte(punţi) faţă
Regim de funcţionare: Legislaţie standard privind transportul
Ţara de înmatriculare: Înmatriculare în Germania
Conectare pneumatică remorcă: Conectare pneumatică remorcă, tip palmă
Tip caroserie: Caroserie cu prelată laterală/cortină
Plăcuţă pentru tip: Plăcu¨ă pentru tip, standard
DAF Connect: Servicii conectate
Vitezometru: Vitezometru cu scală în km/h
Lungime profil şa de cuplare: Lungime profil şa de cuplare: standard
Nivel poluare fonică externă: Nivel standard de zgomot
Diametru pivot: Diametru pivot 2 ţoli
Aplicare cadru şasiu: Pregătire standard şasiu
Sistem audio: Sistem audio de lux cu 6 difuzoare
Roată de rezervă: SP, neaplicabil
Şa de cuplare: SAF S36-20, fontă, 150+12 mm, întreţinere lim.
Poziţie componentă şasiu: Localizare componentă standard
Cutie de viteze: TraXon 12TX2210 DD cu 12 trepte, 16,69-1,00
Cantitate de combustibil la livrare: Cantitate standard de combustibil +30 litri
Lumini auxiliare faţă: Lumini de ceaţă şi lumini de viraj
Condiţii drum: Normal
Pasarelă: Pasarelă cu treaptă, standard
Blocare diferenţial: Blocare mecanică diferenţial
Punte faţă: Faţă: 8,00 t, suspensie pneumatică, 161N
Element cadru caroserie: Piesă later. 260/7,0 mm, ranforsare faţă
Sistem dispozitiv de încetinire: Intarder ZF
Pneuri punţi motoare spate: R1,295/60R22.5CGW CED 150/147 L Traction CBA 3P
Drumuri de munte: Plan (0-3%)> Deluros (3-6%)/Montan (7-11%)
Cuplaj a 2-a (semi)remorcă: A doua remorcă fără cuplare
Interval de service: Interval de service standard
Serie vehicul: XF
Alternator şi baterie: Alternator 120 A, baterii 2x 210 Ah AGM
Temperatură ambiantă maximă: Temperatură ambiantă maximă 38 de grade
Anvelope furnizor: Continental
Poziţie rezervor de combustibil: Rezervoare de combustibil stânga şi dreapta
Placă de montare pentru şaua de cuplare: Placă de montare standard
Control cutie de viteze automată: Cutie viteze aut. cu control man. - Vers. completă
Pneuri punţi faţă 1 sau faţă: F1,315/60R22.5CGW CES3 154/150 L Steering BBA 3P