Cap tractor DAF XF 460 4x2 / ADR I II III KLASSE / HOLLAND TRUCK / APK - TUV JAN

























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul

















- Air horn
- Air suspension
- Air Suspension Seats
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Differential Lock
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Navigation system
- Passenger seat
- Power steering
- Roof spoiler
- Spotlights
- Trailer coupling
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 35%; Tyre profile left outer: 35%; Tyre profile right outer: 35%; Tyre profile right outer: 35%
APK (MOT): tested until 01/2026
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Marnix kaan for more information
- Блокировка на диференциала
- Буксирен прът
- Въздушно окачване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Ресорно пружинно окачване
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Diferenciál s brzdou
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
- Odpružení listovými pružinami
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Závěs pro přívěs
- Aluminium-Kraftstofftank
- Anhängerkupplung
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Differentialsperre
- Fernlicht
- Klimaanlage
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
- Lufthorn
- Navigationssystem
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 35%; Reifen Profil links außen: 35%; Reifen Profil rechts innerhalb: 35%; Reifen Profil rechts außen: 35%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Marnix kaan, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Differentialespærre
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Navigationssystem
- Projektører
- Servostyring
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Trækstang
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 35%; Dækprofil venstre udvendige: 35%; Dækprofil højre udvendige: 35%; Dækprofil højre udvendige: 35%
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Σύστημα πλοήγησης
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- άγκιστρο ρυμούλκησης
- υδραυλικό τιμόνι
- Asientos con suspensión neumática
- Bloqueo de diferencial
- Bocina de aire
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Gancho de remolque
- Luces brillantes
- Sistema de navegacion
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 35%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 35%; Dibujo del neumático derecha exterior: 35%; Dibujo del neumático derecha exterior: 35%
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Navigointijärjestelmä
- Ohjaustehostin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
- Vetokoukku
- Äänimerkki
- Blocage de différentiel
- Chauffage
- Climate control
- Corne de l'air
- Crochet de traction
- Direction assistée
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Sièges à suspension pneumatique
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
- Système de navigation
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 35%; Sculptures des pneus gauche externe: 35%; Sculptures des pneus droit externe: 35%; Sculptures des pneus droit externe: 35%
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Blokada diferencijala
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Navigacijski sustav
- Poluga za vuču
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Differenciálzár
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Rugós felfüggesztés
- Spotlámpák
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
- Vonófej
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 35%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 35%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 35%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 35%
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
- Bară de remorcare
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Sistem de navigație
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Avvisatore acustico pneumatico
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sistema di navigazione
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Climate control
- Dakspoiler
- Differentieelblokkering
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Navigatiesysteem
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Trailer coupling
- Versterkte motorrem
- Verstralers
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 35%; Bandenprofiel linksbuiten: 35%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 35%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 35%
APK: gekeurd tot jan. 2026
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Marnix kaan
- Differensialsperre
- Drivstofftank i aluminium
- Klimaanlegg
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Navigasjonssystem
- Servostyring
- Spotlights
- Takspoiler
- Tilhengerfeste
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Hak do holowania
- HVAC
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Resory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- System nawigacji
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 35%; Profil opon lewa zewnętrzna: 35%; Profil opon prawa zewnętrzna: 35%; Profil opon prawa zewnętrzna: 35%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Buzina de ar comprimido
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Diferencial de deslizamento controlado
- Direcção assistida
- Gancho de reboque
- Holofotes
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 35%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 35%; Perfil do pneu exterior direito: 35%; Perfil do pneu exterior direito: 35%
APK (MOT): testado até jan. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Алюминиевый топливный бак
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Система навигации
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
- Фаркоп
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 35%; Профиль шин левое внешнее: 35%; Профиль шин правое внешнее: 35%; Профиль шин правое внешнее: 35%
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Hliníková palivová nádrž
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Odpruženie listovými pružinami
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Strešný spojler
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Ťažné zariadenie
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Navigationssystem
- Servostyrning
- Släpvagnskoppling
- Spotlights
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 35%; Däckprofil lämnades utanför: 35%; Däckprofil innanför höger: 35%; Däckprofil utanför höger: 35%
MOT: besiktigat till jan. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Diferansiyel kilidi
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Navigasyon sistemi
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon
- Çeki demiri