Cap tractor DAF XF 450 4x2 / Apk-Tuv 08-2025 / low deck / Mega



























Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul













- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heavy duty engine brake
- Sleeper cab
= More information =
Bodywork: Volume tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
APK (MOT): tested until 08/2025
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 73-BJS-7
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Klimaanlage
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Aufbau: Volumen-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 73-BJS-7
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Volumentrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 73-BJS-7
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cabina de dormir
- Climatizador
- Freno de motor reforzado
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor de gran volumen
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 73-BJS-7
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
- Ilmastointi
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Climate control
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur de volume
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
APK (CT): valable jusqu'à août 2025
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 73-BJS-7
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Klímavezérlés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Climatizare
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
= Meer informatie =
Opbouw: Volumetrekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
APK: gekeurd tot aug. 2025
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 73-BJS-7
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kraftig motorbrems
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Ciągnik transportu wielkogabarytowego
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 73-BJS-7
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Acionamento do volume
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
APK (MOT): testado até aug. 2025
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 73-BJS-7
Contacte Algemeen para obter mais informações
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
= Дополнительная информация =
Кузов: Объемный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 73-BJS-7
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Volymtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
MOT: besiktigat till aug. 2025
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 73-BJS-7
Kontakta Algemeen för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Klima kontrolü
- Sleeper cab