Cap tractor DAF CF 440 SC / Euro 6 / Frigo / NL Truck



































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul















- (Roof) spoiler
- Aluminum fuel tank
- Electr. adjustable windows
- Sleeping cabin
- Transmission equipment
= More information =
Bodywork: Hazardous materials
Cab: single
Front axle: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Tyre size: 315/70 R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Registration number: 15-BFR-7
- Спална кабина
- Sleeper Cab (spací kabina)
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Liegeplatz
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Sendegeräte
= Weitere Informationen =
Aufbau: Gefährliche Stoffe
Kabine: einfach
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Refenmaß: 315/70 R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Kennzeichen: 15-BFR-7
- Aluminiumsbrændstoftank
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Farlige materialer
Førerhus: enkeltseng
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/70 R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 15-BFR-7
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina litera
- Depósito de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Sustancias peligrosas
Cabina: simple
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/70 R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Matrícula: 15-BFR-7
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine couchette
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Substances dangereuses
Cabine: simple
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/70 R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: 15-BFR-7
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Sleeper Cab
= További információk =
Felépítmény: Veszélyes áru
Kabin: csak
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 315/70 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
Rendszám: 15-BFR-7
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sleeper Cab
- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Slaapcabine
- Zendapparatuur
= Meer informatie =
Opbouw: Gevaarlijke stoffen
Cabine: enkel
Vooras: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Bandenmaat: 315/70 R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Kenteken: 15-BFR-7
- Førerhus med soveplass
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
= Więcej informacji =
Budowa: Substancje niebezpieczne
Kabina: pojedynczy
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: 15-BFR-7
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Carroçaria: Substâncias perigosas
Cabina: simples
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/70 R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Número de registo: 15-BFR-7
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
= Дополнительная информация =
Кузов: Опасный груз
Кабина: односпальная
Передний мост: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Размер шин: 315/70 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 15-BFR-7
- Kabína na spanie
- Bränsletank av aluminium
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Riskfyllda material
Hytt: endast
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/70 R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: 15-BFR-7
- Sleeper cab