

De vânzare remorcă transport agabaritic Fredenbach Wuppertal 18/84 la cel mai bun ofertant







































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul





























Der Anhänger ist gebraucht und weist deutliche Gebrauchsspuren auf.
Der Holzbelag der Ladefläche ist teilweise beschädigt und die Druckluftanlage muss überholt werden.
Insgesamt eignet sich der Tieflader als robuste Basis für eine Aufarbeitung oder für Anwender, die ihn entsprechend instand setzen möchten.
Tiefbetttieflader, Baujahr 1976
• Hersteller: Fahrzeugfabrik Fredenbach, Wuppertal
• Typ: 18/84
• Ladefläche ca. 10,6 x 2,5 m
• Tiefbett-Höhe ca. 40 cm
• Zulässiges Gesamtgewicht: 32 t
• Eigengewicht: ca. 16,9 t
• Nutzlast: ca. 15 t
• 2 gelenkte Achsen, Achsen abfahrbar zum Beladen
• Tiefbett beidseitig absetzbar
• Druckluftanlage muss überholt werden
• Holzbelag teilweise beschädigt
• Farbe: rot, mit deutlichen Gebrauchsspuren
• Zustand: gebraucht, restaurierungsbedürftig
Zulässiges Gesamtgewicht: 32 t
Eigengewicht: ca. 16,9 t
Zustand: gebraucht, restaurierungsbedürftig
Nutzlast: ca. 15 t
Marke: Fahrzeugfabrik Fredenbach, Wuppertal
FREDENBACH Tiefbetttieflader 18/84 Baujahr
Der Anhänger ist gebraucht und weist deutliche Gebrauchsspuren auf
Der Holzbelag der Ladefläche ist teilweise beschädigt und die Druckluftanlage muss überholt werden
Insgesamt eignet sich der Tieflader als robuste Basis für eine Aufarbeitung oder für Anwender
die ihn entsprechend instand setzen möchten
Tiefbetttieflader
Ladefläche ca. 10,6 x 2,5 m
Tiefbett-Höhe ca. 40 cm
2 gelenkte Achsen
Achsen abfahrbar zum Beladen
Tiefbett beidseitig absetzbar
Druckluftanlage muss überholt werden
Holzbelag teilweise beschädigt
construction
The trailer is used and shows clear signs of use.
The wooden covering of the loading area is partially damaged and the compressed air system needs to be overhauled.
Overall, the low-loader is suitable as a robust basis for refurbishment or for users who want to repair it accordingly.
Low-bed low-loader, built in 1976
• Manufacturer: Fahrzeugfabrik Fredenbach, Wuppertal
• Type: 18/84
• Loading area approx. 10.6 x 2.5 m
• Low bed height approx. 40 cm
• Permissible total weight: 32 t
• Net weight: approx. 16.9 t
• Payload: approx. 15 t
• 2 steered axles, axles can be retracted for loading
• Low bed can be
removed on both sides
• Compressed air system needs to be
overhauled
• Wooden flooring partially damaged
• Colour: red, with clear signs of
wear
• Condition: used, in need of restoration
construction
La remorque est utilisée et montre des signes évidents d’utilisation.
Le revêtement en bois de la zone de chargement est partiellement endommagé et le système d’air comprimé doit être révisé.
Dans l’ensemble, la remorque surbaissée convient comme base solide pour la rénovation ou pour les utilisateurs qui souhaitent la réparer en conséquence.
Remorque surbaissée, construite en 1976
• Fabricant : Fahrzeugfabrik Fredenbach, Wuppertal
• Type de modèle : 18/84
• Surface de chargement env. 10,6 x 2,5 m
• Hauteur du lit basse d’environ 40 cm
• Poids total autorisé : 32 t
• Poids net : env. 16,9 t
• Charge utile : env. 15 t
• 2 essieux directeurs, les essieux peuvent être rétractés pour le chargement
• Le lit bas peut être
retiré des deux côtés
• Le système d’air comprimé doit être
révisé
• Parquet partiellement endommagé
• Couleur : rouge, avec des signes évidents
d’usure
• État : utilisé, nécessitant une restauration
costruzione
Il rimorchio è usato e mostra evidenti segni di utilizzo.
La copertura in legno dell'area di carico è parzialmente danneggiata e l'impianto dell'aria compressa deve essere revisionato.
Nel complesso, il pianale ribassato è adatto come base robusta per il risanamento o per gli utenti che desiderano ripararlo di conseguenza.
Pianale ribassato a pianale ribassato, costruito nel 1976
• Produttore: Fahrzeugfabrik Fredenbach, Wuppertal
• Tipo: 18/84
• Area di carico circa 10,6 x 2,5 m
• Altezza letto bassa: circa 40 cm
• Peso totale ammesso: 32 t
• Peso netto: circa 16,9 t
• Carico utile: circa 15 t
• 2 assi sterzanti, gli assi possono essere retratti per il carico
• Il letto basso può essere
rimosso su entrambi i lati
• L'impianto dell'aria compressa deve essere
revisionato
• Pavimento in legno parzialmente danneggiato
• Colore: rosso, con evidenti segni di
usura
• Condizione: usato, da ristrutturare
De aanhanger is gebruikt en vertoont duidelijke gebruikssporen.
De houten bekleding van de laadruimte is gedeeltelijk beschadigd en het persluchtsysteem moet worden gereviseerd.
Over het algemeen is de dieplader geschikt als robuuste basis voor renovatie of voor gebruikers die hem dienovereenkomstig willen repareren.
Dieplader, bouwjaar 1976
• Fabrikant: Fahrzeugfabrik Fredenbach, Wuppertal
• Soort: 18/84
• Laadruimte ca. 10,6 x 2,5 m
• Lage bedhoogte ca. 40 cm
• toegestaan totaalgewicht: 32 t
• nettogewicht: ca. 16,9 ton
• laadvermogen: ca. 15 ton
• 2 gestuurde assen, assen kunnen worden ingetrokken om te laden
• Laag bed kan
aan beide zijden worden verwijderd
• Persluchtsysteem moet worden
gereviseerd
• Houten vloer gedeeltelijk beschadigd
• Kleur: rood, met duidelijke
gebruikssporen
• Staat: gebruikt, moet gerestaureerd worden